Karty lojalnościowe – co musisz o nich wiedzieć?

0
140
Karty lojalnościowe – co musisz o nich wiedzieć?

W portfelu wielu konsumentów można znaleźć kilka plastikowych kart z logo ich ulubionej marki. Są to oczywiście chętnie ostatnio wykorzystywane karty lojalnościowe. Pozwalają one na uzyskanie licznych profitów za korzystanie z usług danej firmy.

Systemy lojalnościowe

Programy dla klientów są popularne od wielu lat. Ciągle podlegają modyfikacjom, na rynku możemy znaleźć nawet takie, które są dostosowane do terminali płatniczych. Nadal jednak jednym z bardziej popularnych rozwiązań są karty lojalnościowe, dla wielu marek stały się one nieodłącznym elementem programów promocyjnych. Warto zadbać o ich odpowiedni design, musi on nawiązywać do samej marki ale jednocześnie być nowoczesny i oryginalny. Najczęściej są rozdawane przez kasjerów podczas zakupów. Klient może wtedy usłyszeć, że zakładając taką kartę otrzyma dodatkowe kilka procent zniżki. Jest to wizja na tyle kusząca, że przeważająca ilość konsumentów, szybko przystaje na propozycję. Podczas rejestracji klient często jest zobowiązany do podania danych kontaktowych: numeru bądź adresu e-mail. Dzięki temu możemy zbudować solidną bazę konsumentów, którą później informujemy o aktualnych promocjach.

Karty „stałego klienta”

Konsumenci bardzo lubią wszelkiego rodzaju dodatki. Skoro i tak robią zakupy w danym miejscu, chętnie zapoznają się z dodatkowymi możliwościami. Karty lojalnościowe dają ich mnóstwo. Najważniejszą dla wielu klientów są oczywiście zniżki, niekiedy naprawdę duże. Aby jeszcze bardziej zachęcić do dołączenia do „klubu”, marki bardzo często oferują promocje tylko właścicielom kart lub podwajają ich zniżki, jeśli te dostępne są dla wszystkich.

Dlaczego warto?

Odpowiedź jest prosta – dla zysku, ale nie tylko tego finansowego. Oferując klientom liczne dodatki możemy liczyć na ich lojalność i zaufanie. Jeśli dodamy do tego stały (nie mylić z nachalny) kontakt z nim informując go o ważnych dla niego promocjach lub zmianach w programie lojalnościowym mamy przepis na zbudowanie całkiem solidnej relacji klient > marka.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here